Eskiden aşure yerken hangisinin ilk ağza geleni çıkarılarak yıkanıp, bereket getirdiğine inanıldığından para kesesine atılırdır?

Eskiden aşure yerken hangisinin ilk ağza geleni çıkarılarak yıkanıp, bereket getirdiğine inanıldığından para kesesine atılırdır?  nohut na...

29 Mayıs 2015 Cuma

Ziraat Katılım Bankası Bankamız Yönetimi


Ziraat Katılım Bankası Bankamız YönetimiZiraat Katılım Bankası Bankamız Yönetimi ​​​
Ziraat Katılım Bankası Bankamız Yönetiminde kimler var ?

Hüseyin AYDIN - Yönetim Kurulu Başkanı 
 Ankara İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi Ekonomi Fakültesi'nden 1981 yılında mezun oldu. Meslek hayatına Ziraat Bankası'nda Müfettiş Yardımcısı olarak başlayan Aydın, 27.03.2003 tarihine kadar Ziraat Bankası'nda çeşitli birimlerde yöneticilik yaptı. Daha sonra yürüttüğü Halk Bankası Yönetim Kurulu Murahhas Üyeliği, Pamukbank Yönetim Kurulu Üyeliği ve Ziraat Bankası Yönetim Kurulu Başkan Vekilliği görevlerinin ardından, 31.05.2005-14.07.2011 tarihleri arasında Halk Bankası'nda Genel Müdür olarak hizmet verdi. 15.07.2011 tarihi itibarıyla Ziraat Bankası Genel Müdürü olarak çalışmalarına devam eden Aydın, ayrıca Türkiye Bankalar Birliği Yönetim Kurulu Başkanıdır. Hüseyin Aydın, 18 Şubat 2015 tarihinden itibaren Bankamız Yönetim Kurulu Başkanı görevini de üstlenmiştir.

 Yusuf DAĞCAN - Yönetim Kurulu Başkan Vekili 
 Eskişehir İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi'nden mezun oldu. 1977-2001 yılları arasında T. Vakıflar Bankası T.A.O.'da sırasıyla Müfettiş Yardımcılığı, Müfettiş ve Şube Müdürlüğü pozisyonlarında bulundu. 05.09.2007 ile 30.06.2008 tarihleri arasında ise TAİB Yatırım Bank A.Ş.'de Yönetim Kurulu Üyeliği yaptı. 27.03.2003-18.04.2012 tarihleri arasında T. Halk Bankası A.Ş. Denetim Kurulu Üyeliği yapan Dağcan, ayrıca Halk Finansal Kiralama A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanlığı, Makedonya'da faaliyet gösteren Halk Banka A.D., Skopje Yönetim Kurulu Üyeliği ve Arap Türk Bankası A.Ş. Yönetim Kurulu Başkan Vekilliği görevlerinde bulunmuştur. Nisan 2012 tarihinden itibaren Ziraat Bankası Yönetim Kurulu Başkan Vekili olarak çalışmalarını sürdüren Dağcan, ayrıca Ziraat Bankası Kredi Komitesi Üyesi ve Ziraat Bank Bosnia d.d'de Gözetim Kurulu Üyesidir. 18 Şubat 2015 tarihinden itibaren, Bankamız Yönetim Kurulu Başkan Vekili ve Finansman Komitesi Başkanı olarak görev yapmaktadır.

 Osman ARSLAN - Genel Müdür – 
Üye Orta Doğu Teknik Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi İstatistik bölümünden mezun oldu. Aynı üniversitenin İktisadi ve İdari Bilimler Fak. İşletme bölümünde yüksek lisansını tamamladı. 1995 yılında, Ziraat Bankası'nda göreve başlayan Arslan; 1998-2004 yılları arasında çeşitli özel sektör bankalarında yöneticilik yapmıştır. 2004-2012 yılları arasında Halk Bankası'nda sırasıyla Bölüm Müdürü, Daire Başkanı, Genel Müdür Yardımcısı ve Arap Türk Bankası'nda Genel Müdür olarak çalışma hayatını sürdürmüştür. Mart 2012 tarihinde Finansal Yönetimden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak Ziraat Bankası'nda göreve başlayan, Ocak 2013 tarihinden itibaren Uluslararası Bankacılık ve Ortaklıklar Genel Müdür Yardımcısı, Ağustos 2014 tarihinden itibaren de Bilgi Teknolojileri Yön. Genel Müdür Yardımcısı olarak atanan Osman Arslan, 18 Şubat 2015 tarihinde Bankamız​ Kurucu Genel Müdürü olarak atanmıştır.

 Cemalettin BAŞLI – Üye 
 1981 yılında Hacettepe Üniversitesi İşletme Yönetimi Bölümünden mezun oldu. Çalışma hayatına Devlet Hava Meydanları İşletmesi'nde Hava Trafik Kontrolörü olarak başladı. 1984-1985 yılları arasında Vakıfbank'ta Mali Analist Yardımcısı, 1985-1991 yılları arasında Garanti Bankası'nda Müfettiş, Kredi Kambiyo Yönetmeni, 1991-1998 yılları arasında Albaraka Türk A.Ş.'de Şube Müdürü, 1998-2002 yılları arasında Family Finans A.Ş.'de Krediler ve Merkez Şube Müdürü, 2004-2006 yılları arasında Haliç Finansal Kiralama A.Ş.'de Genel Müdür Yardımcısı, 2009-2012 yılları arasında Ziraat Bank-Moskova'da Genel Müdür Yardımcısı, 2012-2014 yılları arasında Kıbrıs Faisal İslam Bankası'nda Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdür olarak görev yapan BAŞLI, Haziran 2014 tarihinden itibaren Ziraat Bankası Yönetim Kurulu Üyesi olarak çalışmalarını sürdürmektedir. 18 Şubat 2015 tarihinden itibaren, Bankamız Yönetim Kurulu Üyeliği, Finansman ve Kurumsal Yönetim Komitelerinde görev yapmaktadır.

 Feyzi ÇUTUR – Üye 
 1983 Yılında Gazi Üni. Bankacılık Bölümü'nden mezun oldu. 1977-90 yılları arasında özel sektöre ait çeşitli firmalarda yöneticilik yapan Çutur, daha sonra Bayındır Men. Kıy. A.Ş.'de 1990-98 yılları arasında Gen. Muh. Müd., Eti Yatırım A.Ş.'de 1998-2010 yılları arasında Mali İşler ve Ope. Müd., Gen. Müd. Yrd., Gen. Müd. Vekili ve Genel Müdürlük görevlerinde bulundu. Eti Yatırım ve Etibank'a ait çeşitli Yatırım Fonlarında Fon Kur. üyesi ve Fon Kur. Bşk., 2006 Yılında İktisat Yatırım A.Ş.'de Yön. Kur. Üyesi olarak hizmet verdi. Tem. 2011-Mart 2012 döneminde, TMSF'yi temsilen Arap Türk Bank. A.Ş. ve söz konusu Bankanın bağlı ortaklığı A&T Finansal Kiralama A.Ş. Yönetim Kurulu Üyeliği yaptı. Nisan 2012 tarihinden itibaren Ziraat Bankası Yönetim Kurulu Üyesi olarak çalışmalarını sürdüren Çutur, Ziraat Bankası Denetim Komitesi ve Ücretlendirme Komitesi üyeliklerinin yanı sıra Kredi Komitesi yedek üyeliği vazifelerini de yürütmektedir. 18 Şubat 2015 tarihinden itibaren, Bankamız Yönetim Kurulu Üyeliği ve Denetim Komitelerinde görev yapmakta olan Çutur, Finansman Komitesi yedek üyesidir.

 Metin ÖZDEMİR – Üye 
 1990 yılında İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi'nden mezun oldu. Halen Marmara Üniversitesi Ortadoğu Araştırmaları Enstitüsü İktisat Bölümünde yüksek lisans eğitimini devam ettirmektedir. Metin Özdemir, meslek hayatına 1992 yılında Kuveyt-Türk Finans Kurumu A.Ş.'de başlamış, 1996 yılından itibaren iş hayatına perakende sektöründe yönetici olarak devam etmiştir. Özdemir, 2004-2014 yılları arasında İstanbul Büyükşehir Belediyesi Meclis Üyeliği yapmıştır. Nisan 2012 tarihinden itibaren Ziraat Bankası'nda Yönetim Kurulu Üyesi olarak çalışmalarına devam eden Özdemir, ayrıca Ziraat Bankası Ücretlendirme Komitesi üyeliği ve Kredi Komitesi yedek üyeliği görevlerini de yürütmektedir. 18 Şubat 2015 tarihinden itibaren, Bankamız Yönetim Kurulu Üyeliği, Denetim ve Ücretlendirme Komitelerinde görev yapmakta olan Özdemir, Finansman Komitesi yedek üyesidir.

 Salim ALKAN – Üye 
 Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi İşletme Bölümü'nden mezun oldu. 1971 yılından itibaren çeşitli bankalarda Müfettiş, Şube ve Bölüm Müdürü, Genel Müdür Yardımcısı olarak çalışmalarını sürdürdü. 2005-2010 yılları arasında Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonu Başkan Yardımcılığı, Başkanlık Müşaviri ve Fon bünyesindeki bankalarda Genel Müdür, Yönetim Kurulu Üyesi ve Yönetim Kurulu Başkanlığı görevlerinde bulunan Alkan; 24.05.2010-18.04.2012 tarihleri arasında T. Halk Bankası A.Ş.'de Yönetim Kurulu Üyesi olarak yer almış olup bu dönem içinde Halk Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı A.Ş. ile Halk Yatırım Menkul Değerler A.Ş.'de Yönetim Kurulu Üyesi olarak da vazifelerini sürdürmüştür. Nisan 2012 tarihinden itibaren Ziraat Bankası'nda Yönetim Kurulu Üyesi olarak görev yapmaya başlayan Alkan, ayrıca Ziraat Bank BH d.d'de Gözetim Kurulu Başkanıdır. Ziraat Bankası Kredi Komitesinde de üye olarak yer almaktadır. 18 Şubat 2015 tarihinden itibaren Bankamız Yönetim Kurulu Üyeliği, Kurumsal Yönetim ve Ücretlendirme Komitelerinde görev yapmaktadır.

0 yorum:

Yorum Gönder