Eskiden aşure yerken hangisinin ilk ağza geleni çıkarılarak yıkanıp, bereket getirdiğine inanıldığından para kesesine atılırdır?

Eskiden aşure yerken hangisinin ilk ağza geleni çıkarılarak yıkanıp, bereket getirdiğine inanıldığından para kesesine atılırdır?  nohut na...

28 Mart 2015 Cumartesi

Benim aşkım XXXL


Benim aşkım xxxl kaç güzelim benden kaç
Benim aşkım xxxl kaç güzelim benden kaç dinle
Benim aşkım xxxl kaç güzelim benden kaç sözleri

Benim aşkım xxxl kaç güzelim benden kaç sözleri
Saçlarımı sen ağarttın terkedip anamı ağlattın
Bela gözlüm sen çok değiştim neyimi beğenmedim
Benim aşkım XXXL kaç güzelim benden kaç
 Benden başka kimse bakmaz kız senin yaşın kaç
Benden beter olasın sürüm sürüm sürünesin
Bana şöyle böyle deme elim yakandan düşmesin abo abo abovvv at at yere
Yabancı oldun sen bana vay bana vaylar bana
Şu güzel yaz havasında kar yağsın saçlarına
Benim aşkım XXXL Kaç güzelim, kaç güzelim benden kaç
Benden başka kimse bakmaz kız senin yaşın kaç
Benden beter olasın sürüm sürüm sürünesin
Bana şöyle böyle deme elim yakandan düşmesin Havar havar abovv

  Benim aşkım xxxl kaç güzelim benden kaç dinle

0 yorum:

Yorum Gönder