Eskiden aşure yerken hangisinin ilk ağza geleni çıkarılarak yıkanıp, bereket getirdiğine inanıldığından para kesesine atılırdır?

Eskiden aşure yerken hangisinin ilk ağza geleni çıkarılarak yıkanıp, bereket getirdiğine inanıldığından para kesesine atılırdır?  nohut na...

13 Mart 2015 Cuma

Siyah halkalardan kurtulma


Siyah halkalardan kurtulma
Siyah halkalardan kurtulma yolu

Gözümüzün altında beliren ve saatlerce uyumamışız gibi yorgun görünmemize neden olan koyu halkalardan kurtulmak oldukça basit..

Adım 1:Göz altlarındaki koyu halkaları kapatmak için ışığı yansıtan ve cilt tonundan bir ton açık bir kapatıcıdan yardım al.
Adım 2:Kolay kullanılabilir bir kalemdeki kremsi kapatıcını, göz altlarındaki karartılara uygula. Bakışlarını daha aydınlık göstermek içinse gözlerinin iç köşelerine uygulamayı da unutma.
Adım 3:Fondöteninden yardım al. Opak fondötenini yalnızca kapatmak istediğin bölgeye uygula.
Adım 4:Kapatma işleminin kalıcılığını sağlamak için transparan bir pudradan yardım al. Aydınlık bakışlarımız artık hazır.

0 yorum:

Yorum Gönder