Eskiden aşure yerken hangisinin ilk ağza geleni çıkarılarak yıkanıp, bereket getirdiğine inanıldığından para kesesine atılırdır?

Eskiden aşure yerken hangisinin ilk ağza geleni çıkarılarak yıkanıp, bereket getirdiğine inanıldığından para kesesine atılırdır?  nohut na...

3 Nisan 2015 Cuma

Ebru Yaşat Ft. Tan - Cumartesi


Ebru Yaşat Ft. Tan - CumartesiEbru Yaşat Ft. Tan - Cumartesi
Ebru Yaşat Ft. Tan - Cumartesi dinle
Ebru Yaşat Ft. Tan - Cumartesi sözleri

Ebru Yaşat Ft. Tan - Cumartesi sözleri
Yırttım attım geçmişi takvimi,
Utandım aynada görüp kendimi,
Ağladım yaktım resimleri,
Gitti bi cumartesi.
Çıkardım hayattan acısını,
Anladım sevgidir bir gün biter
Unutmadım ayrılık anısını,
Gönül kudurup tekrar eder
Bölündü duygularım
Kolay olmadı ayrılığın ertesi,
Ummadığım anda soluma vurdu
Gitti bi cumartesi
Tutmadı dualarım kabul olmadı
Şaka gibi kendisi
En zoru da yeni birini buldu
Çok acelesi var gibi

Ebru Yaşat Ft. Tan - Cumartesi dinle

0 yorum:

Yorum Gönder