Eskiden aşure yerken hangisinin ilk ağza geleni çıkarılarak yıkanıp, bereket getirdiğine inanıldığından para kesesine atılırdır?

Eskiden aşure yerken hangisinin ilk ağza geleni çıkarılarak yıkanıp, bereket getirdiğine inanıldığından para kesesine atılırdır?  nohut na...

16 Nisan 2015 Perşembe

Bana Baba Dedi 3.Bölüm Fragman


Bana Baba Dedi 2.Bölüm Fragman
Bana Baba Dedi 3.Bölüm
Bana Baba Dedi 3.Bölüm Fragman
Bana Baba Dedi 3.Bölüm izle

Bana Baba Dedi yeni bölümü ile 24 Nisan 2015 Cuma günü TV8 ekranında ekranlara gelecek. Bu hafta yayınlanacak olan Bana Baba Dedi 3.bölüm yine komik ve heyacan dolu  Bana Baba Dedi'nin yeni bölümünü kaçırmamanızı istiyor ve fragmanını sizlerle paylaşıyoruz...

Bana Baba Dedi 3.Bölüm Fragman izle (3.bölüm fragmanı yayınlanır yayınlanmaz eklenecektir)

0 yorum:

Yorum Gönder