Eskiden aşure yerken hangisinin ilk ağza geleni çıkarılarak yıkanıp, bereket getirdiğine inanıldığından para kesesine atılırdır?

Eskiden aşure yerken hangisinin ilk ağza geleni çıkarılarak yıkanıp, bereket getirdiğine inanıldığından para kesesine atılırdır?  nohut na...

1 Mart 2015 Pazar

Bu Tarz Benim Neden Bitiyor ?


Bu Tarz Benim Bitti Mi ? Bu Tarz Benim Neden Bitiyor ?

 Show TV'nin yarışma programı Bu Tarz Benim ani bir kararla yayın hayatına son vermeye karar verdi. Peki tarz yarışmasının bitmesinin sebebi ne oldu? Ebru Akel'in sunuculuğunu üstlendiği tarz yarışması Bu Tarz Benim yayın hayatına son vermeye hazırlanıyor. İşte sebebi... 

Show Tv'de yayınlanan ve Ebru Akel'im sunduğu Bu Tarz Benim yarışması cumartesi büyük final ile ekrana veda ediyor. Orijinal kadrosunun İşte Benim Stilim ile Tv8'e geçmesinden sonra yep yeni bir kadro ile programı devam ettirmek isteyen Show Tv ne yazık ki istediği reytingleri alamadığı için yayından kaldırılıyor.

0 yorum:

Yorum Gönder